Prihláste sa pre odber exkluzívneho obsahu pokiaľ sa Vám nebude páčiť môžete sa kedykoľvek odhlásiť.
ETICKÝ KÓDEX
YLANG TACTICOM C.S.S.C.
v. 1.02
platný od 10.12.2019
1.
KTO SME A AKÝ JE NÁŠ CIEĽ
YLANG TACTICOM C.S.S.C. je obchodno - komunitný koncept vo vlastníctve spoločnosti OZONIC ENVIROMENTAL SOLUTIONS s.r.o., so zameraním na starostlivosť o podporu civilného prežitia, ktorý úzko sleduje nasledovné ciele:
- Komplexná podpora v oblasti predaja materiálno - technického vybavenia pre ochranu ľudského zdravia, bezpečnosti a života človeka.
- Edukačná a osvetová činnosť vo veci pripravenosti pre zvládnutie mimoriadnych udalostí.
- Vytváranie priestoru pre vznik komunít s obdobným záujmom v snahe zabezpečiť zdieľanie rozmanitosti skúseností členov komunity medzi sebou či okolím.
- Vytváranie obchodného priestoru pre firmy a živnostníkov s umeleckou alebo remeselnou zručnosťou v predmetnom koncepte a stabilnou kvalitou výrobkov.
- Rozvoj a prehlbovanie vzájomných vzťahov s obchodnými partnermi, zákazníkmi, organizáciami a verejnosťou.
- Nepretržitý monitoring a vývoj interných politík v praxi, za účelom odlíšenia sa od bežného obchodného miesta s konvenčným vnímaním trhu a metodík starostlivosti o klienta.
2.
FIREMNÁ KULTÚRA
YLANG TACTICOM C.S.S.C. je tím ľudí, ktorí zdieľajú rovnaké vzájomné hodnoty, morálne sa podporujú, vzdelávajú, komunikujú a spoluprácou napĺňajú etický kódex a morálne hodnoty definované v tomto dokumente.
YLANG TACTICOM C.S.S.C. nebuduje klientelu hodnotenú chladnými číslami, ale silné a stabilné partnerské vzťahy. Vedenie spoločnosti ako aj personál sa neriadi prázdnou frázou „Náš zákazník, náš pán.“ ale vlastným heslom: „Náš zákazník, náš partner.“ a preto ku každému pristupujeme individuálne podľa jeho potrieb a poskytujeme mu kompletný servis aj po vybavení objednávky.
Za partnerský vzťah považuje YLANG TACTICOM C.S.S.C. v zmysle tohto kódexu vzťah, ktorý hodno zakladať na vzájomnej prospešnosti, transparentnosti a korektnosti tak, aby existencia takého vzťahu pôsobila potešenie z plnenia jednotlivých záväzkov dotknutých strán.
Každý kto vystupuje v mene YLANG TACTICOM C.S.S.C. vo vzťahu ku klientom, dodávateľom, členom klubu YLANG TACTICOM C.S.S.C., širokej verejnosti, organizáciám alebo orgánom štátnej správy a samosprávy je povinný dbať na konanie v súlade s týmto kódexom.
Kódex, jeho znenie a vyšší význam je súčasťou korporátnej identity a obchodného konceptu YLANG TACTICOM C.S.S.C.
3.
NAŠE ZÁVÄZKY
Záväzky YLANG TACTICOM C.S.S.C.
- Vždy jednáme korektne a čestne.
- Vzájomná úcta, rešpektovanie vzájomných práv a názorov sú nevyhnutné aspekty pre tímovú spoluprácu, poskytnutie kvalitného servisu, sebazdokonaľovanie a rozvoj.
- Všetci členovia tímu máme jasne stanovené svoje úlohy, ktoré vždy plníme na viac ako 100% a sme pripravení podať pomocnú ruku ostatným členom tímu kedykoľvek je treba.
- Náš tým sa pravidelne vzdeláva ako v oblasti poskytovaných služieb a tovaru, tak aj v oblasti legislatívy a právnych noriem.
- Poskytnutie dobrej rady a skutočné naplnenie potrieb zákazníkov / partnerov, kladieme nad rýchly a chladný predaj samotného tovaru alebo služby.
- Neustále pracujeme na novinkách, rozširovaní sortimentu a skvalitňovaní služieb.
- Dodržujeme všetky zásady BOZP, PO a ochrany životného prostredia v súlade s platnou legislatívou.
- Nečestné jednanie, špekulácie, zavádzanie, úmyselnú nepravdu, fyzické a psychické násilie, diskrimináciu, šikanovanie, zastrašovanie a vyhrážanie, vulgárne správanie, či nátlak alebo akékoľvek konanie, ktorého úmyslom je uškodiť druhému, alebo získať neprimeranú výhodu na základe vyššie uvedeného netolerujeme a to najmä:
- vo vzťahu personálu k firemnej kultúre, politikám spol. a medzi spolupracovníkmi
- vo vzťahu personál vs. zákazník
- vo vzťahu zákazník vs. obchodný subjekt prevádzkujúci obchod YLANG TACTICOM vrátane jeho firemnej kultúry, politík, vlastníckych, majetkových a duševných práv osôb, ktoré majú spojitosť s obchodným subjektom prevádzkovateľa
- vo vzťahu zákazník vs. personál
Každý kto sa stal svedkom, obeťou alebo účastníkom vyššie uvedeného konania je povinný to bezodkladne oznámiť vedeniu spoločnosti pre zaevidovanie udalosti a jeho nasledovné riešenie v súlade s internými predpismi spoločnosti a platnou legislatívou SR. Naša spoločnosť sa zároveň zaväzuje v takomto prípade k plnej súčinnosti a spolupráci pre naplnenie princípov pravdy a spravodlivosti.
4.
NAŠE VZŤAHY
Vzťahy s konkurenciou
- Striktne odmietame akékoľvek nekalé konkurenčné praktiky.
- Striktne odmietame akékoľvek nátlakové alebo konkurenciu dehonestujúce reklamné spôsoby.
- Nesnažíme sa skúmať praktiky a znalosti svojej konkurencie, ale sústredíme sa na neustály vlastný rast a zlepšovanie sa.
- V konkurenčnom boji si vždy volíme priamu, otvorenú a razantnú i keď väčšinou nie najľahšiu, no o to čestnejšiu cestu seba prezentácie a komunikácie.
Vzťahy so zákazníkmi / partnermi
- Všetky informácie a údaje o zákazníkoch / partneroch sú dôverné.
- Slušné, ústretové a zdvorilé správanie je nevyhnutnou súčasťou pri akejkoľvek forme komunikácie bez ohľadu na status zúčastnených strán.
- Spokojnosť zákazníka / partnera s poskytnutým servisom, či odporúčaním tovaru, ktorý najviac vyhovuje jeho potrebám kladieme nad predajné výsledky.
- Servis poskytovaných služieb musí byť vždy bezpodmienečne individuálny, komplexný a odborný pokiaľ to situácia vyžaduje alebo umožňuje.
- Starostlivo vyberáme sortiment ktorý Vám ponúkame. Kontrolujeme kvalitu nie len vizuálne ale aj prostredníctvom nami vykonaných testov či ukážok, ktoré Vám prinášame na sociálnych sieťach.
- V súlade s týmto kódexom a sledovanými cieľmi poskytovania starostlivosti ako aj prehlbovania korektných vzťahov s našimi zákazníkmi / partnermi, je získavanie pravidelnej spätnej väzby k zakúpeným tovarom a službám nevyhnutnou súčasťou nášho obchodného procesu bez ohľadu na nákupnú históriu klienta prípadne jeho vzťah k reprezentantom YLANG TACTICOM C.S.S.C. Každý klient je preto po doručení objednávky individuálne oslovený za účelom overenia celkovej spokojnosti.
- Vykonávame prácu, ktorá nás baví a preto sa na interakciu s našimi zákazníkmi / partnermi vždy tešíme.
- Poskytujeme časovo neobmedzený vernostný program pre všetkých zákazníkov / partnerov, ktorý prejavia záujem o zaradenie do jeho štruktúr.
- Nekalé praktiky alebo špekulácie zákazníkov / partnerov riešime vždy slušne, prioritne so snahou poskytnúť priestor na prehodnotenie a upustenie od takého konania. Voči nekalým praktikám však postupujeme rázne a nekompromisne, v súlade s internými predpismi YLANG TACTICOM C.S.S.C. a rovnako vždy v súlade s platnou legislatívou SR.
- Pre vyjasnenie nedorozumení, sporov, konfliktov, uistení sa o zámeroch či motívoch konaní strán, ponúkame otvorený priestor pre harmonizáciu a vyriešenie.
- V kontakte s klientom preferujeme priateľskú formu komunikácie so zreteľom na dobrú náladu, úsmev a empatiu.
Vzťahy s dodávateľmi
- Vyberáme si spoľahlivých a overených dodávateľov, nie len s dobrým menom na trhu, ale hlavne takých, ktorým sa nebojíme zveriť do rúk aj vlastnú bezpečnosť a ich obchodné a morálne princípy korešpondujú s našimi.
- Vzťahy s dodávateľmi sú založené na vzájomnej dôvere a úcte a naša strana ich považuje za dlhodobé a kľúčové.
- S našimi dodávateľmi komunikujeme s rešpektom, pravdivo, pri riešení problémov promptne a to isté očakávame od nich.
- S dodávateľmi udržujeme úzke vzťahy vďaka ktorým Vám môžeme prinášať pravidelné novinky či unikátny sortiment.
- Dbáme na včasné platenie svojich finančných záväzkov voči všetkým našim dodávateľom.
Vzťahy k štátnej správe a finančným úradom
- Dbáme na riadne vedenie účtovníctva, včasné platenie svojich finančných záväzkov k orgánom štátnej správy a samosprávy.
Vzťahy k organizáciám
- Podporujeme rozvoj a činnosť organizácii civilnej ochrany.
- Podporujeme štátne záchranárske, hasičské zbory.
- Podporujeme rozvoj a činnosť dobročinných a charitatívnych organizácií, nadácií.
- Podporujeme rozvoj a činnosť organizácií, ktoré sa priamo zasluhujú za ochranu zvierat.
- Podporujeme rozvoj a činnosť organizácií, ktoré sa priamo zasluhujú za ochranu lesov a životného prostredia.
Vzťah k životnému prostrediu
- Robíme všetko preto, aby sme boli ekologický a minimalizovali dopad na životné prostredie.
- Neplytváme baliacimi prostriedkami a snažíme sa vytvárať minimálne množstvo odpadov.
- Recyklujeme.
5.
REFERENČNÉ PRÁVO A VÝBER OBCHODNÝCH PARTNEROV
Vedenie spoločnosti, ktorá je vlastníkom YLANG TACTICOM C.S.S.C. si vyhradzuje právo na poskytnutie referencie alebo sprostredkovanie obchodnej príležitosti v prospech obchodných partnerov výlučne uvedených na týchto stránkach bez nároku na províziu alebo odplatu našej strane za tento úkon. Bezodplatnosť našich referencií garantuje partnerovi aj klientovi transparentnosť a opodstatnenosť našich odporúčaní a teda z tohoto dôvodu nie sú zaťažené profitom alebo iným ziskom. V tejto veci je našim profitom obojstranný prospech dotknutých strán, ktoré považujeme za súčasť našich obchodných a medziľudských väzieb. Poskytnutie referencie alebo sprostredkovanie obchodnej príležitosti konáme za účelom šírenia dobrého mena svojich partnerov a kvalít ich služieb v súlade s identifikovaným dopytom nášho zákazníka, pričom identifikáciou dopytu rozumieme záujem prejavený zákazníkom o služby našich obchodných partnerov.
Oslovenie vo veci návrhu na zaradenie do sekcie obchodných partnerov je podmienené výlučne našou iniciatívou, vždy na základe osobnej skúsenosti so službami osloveného, histórie vzťahu a presvedčenia ohľadom preferovaných hodnôt, ktoré sú v súlade s našimi. Pre zaradenie do sekcie partnerov je nutný písomný súhlas osloveného. Vyššie uvedený proces garantuje našim klientom vysoké štandardy služieb v jedinečnej kvalite, ktorá je poskytovaná obchodnou činnosťou našich obchodných partnerov.
Etický kódex je súčasťou zoznamu politík YLANG TACTICOM C.S.S.C. POLICY TECH